top of page

SPELREGELS PARTNERS

Je hebt volledige controle over je prijzen, beschikbaarheid, huisregels, voorwaarden en je totale aanbod op dit platform.

Als partner van REWILD.BE kan je ons platform en onze services gebruiken om je activiteit te promoten en boekingen en betalingen van je gasten te ontvangen. Je staat een vast commissiebedrag (10%) af voor alle bevestigde inschrijvingen, niet-terugbetaalbare reserveringen en gedeeltelijk terugbetaalbare reserveringen die via ons platform zijn gemaakt.

 

Je ontvangt een week na het plaatsvinden van de activiteit het bedrag - 10% commissie op de door jouw doorgegeven rekening.

 

1. Je activiteit registreren op ons platform

Voordat je een activiteit op ons platform kan registreren, moet je een REWILD-partneraccount aanmaken. Volg hiervoor de volgende stappen:

  1. Bezoek de registratiepagina en klik op Beginnen

  2. Voer je e-mailadres in en klik op Doorgaan

  3. Voer je voornaam, achternaam en telefoonnummer in en klik op Volgende

  4. Voer je wachtwoord in, voer het nogmaals in om het te bevestigen en klik vervolgens op Account aanmaken

 

Zodra je je registratie hebt voltooid, zullen we deze beoordelen. We sturen je een bevestigingsmail zodra je pagina klaar is. Tijdens het beoordelingsproces kunnen we verdere verificatie van je vragen. Na goedkeuring krijg je toegang tot de backoffice, waar je je beschikbaarheid kan bijwerken, je prijzen kan instellen en eventuele andere details kan aanpassen.

Zodra je een partneraccount hebt aangemaakt, kan je je partnerpagina aanmaken en je activiteiten registreren door deze stappen te volgen:

  1. Ga naar de aanmeldingspagina en klik vervolgens op Inloggen

  2. Log in op de registratiepagina

  3. Klik op je account en selecteer vervolgens ‘Voeg nieuwe activiteit toe’

  4. Volg de stappen om de details van jouw activiteit in te stellen

  5. Klik op Opslaan

Je kan het registratieproces op elk moment onderbreken. Om door te gaan, ga je naar de homepage en klik je op Doorgaan.

 

De informatie over je activiteit of dienstverlening, zoals beschikbaarheid, programma en prijzen, moeten correct en actueel zijn.

 

Let op: de prijs voor de activiteit op onze website moet de best beschikbare prijs zijn.

 

Wij checken of jouw activiteit in onze ogen inderdaad een natuurbelevingsactiviteit is. Mogelijk passen wij de verstrekte informatie aan zodat het past binnen onze standaarden. Onjuiste of irrelevante informatie laten wij weg. Wij zijn niet aansprakelijk voor claims van deelnemers als gevolg van door jou verstrekte onjuiste informatie op de website.

 

De prijs voor een activiteit moet altijd kloppen en is bindend. Het juist doorgeven van de prijzen is jouw verantwoordelijkheid. Nadat een boeking is aangevraagd kan je de prijs niet meer veranderen.

2. Jouw outdoor activiteit op de website

Wij maken de pagina waarop alle outdooractiviteiten worden aangeboden. Wij bepalen bijvoorbeeld de volgorde waarin de activiteiten op de pagina staan. Dat hangt af van verschillende factoren, zoals:

  • aantal boekingen

  • aantal annuleringen

  • aantal reviews

  • beschikbaarheid
     

Wij zijn niet aansprakelijk voor het buiten bedrijf zijn van onze website en systemen.

Heb je een heel leuke outdoor activiteit? Dan kan het zijn dat wij informatie over deze activiteit gebruiken voor marketing.

3. Een deelnemer boekt jouw activiteit

Fijn! Je krijgt van ons een e-mail met daarin de boekingsaanvraag en de gegevens van de deelnemer.

 

Annuleer je een boeking? We moeten dan wel de commissie in rekening brengen. Een annulering dien je rechtstreeks met de deelnemer af te handelen. Wij zijn niet aansprakelijk voor claims die voortvloeien uit de annulering van de boeking.

 

Eventuele klachten van deelnemers over de activiteit of jouw dienstverlening wikkel je zelf af met de deelnemer. Daarbij betrokken kosten draag je zelf. Wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

 

Wij gaan er van uit dat jouw activiteit en aantal plaatsen beschikbaar zijn op de door jou aangegeven data.

4. Betaling

Je meldt je aan bij het betalingssysteem. Daarvoor moet je éénmalig een ID verificatie proces doorlopen.

 

Wij rekenen een commissie van 10% aan voor onze diensten. We kunnen het commissiepercentage wijzigen. Als wij dat doen, zullen we dat uiteraard laten weten.

 

Wij sturen de deelnemer een factuur voor de boeking indien gevraagd, en zo nodig een reminder. Indien de deelnemer niet betaalt, mogen wij de boeking annuleren.

 

Wij maken de ontvangen betalingen, na aftrek van onze commissie, naar jou over. Hiervoor gebruiken we ons betalingssysteem. Je mag de uitbetaling een week na het plaatsvinden van de activiteit verwachten. Je kan de financiële afwikkeling van de boekingen volgen in het boekingsgedeelte van onze website.

 

Als een deelnemer (op tijd!: binnen de door jou aangegeven termijn) annuleert - en jij dat (op tijd!) aan ons meldt - vragen wij geen commissie. Jij bent zelf verantwoordelijk voor het afhandelen van eventuele kosten ter plaatse.

5. Beëindiging van de samenwerking

Je kan de samenwerking beëindigen. De opzegtermijn is 30 dagen.

 

Bij beëindiging zullen we over en weer geen schade in rekening brengen. Verschuldigde commissie, eventueel vermeerderd met rente en kosten, moet je nog wel betalen.

 

Ook wij kunnen de samenwerking beëindigen. Bijvoorbeeld:

  • bij (terugkerende) klachten van deelnemers over jouw activiteiten of door jouw geleverde diensten

  • als de door jou opgegeven informatie regelmatig onjuist is

  • als wij van mening zijn dat jouw activiteit niet thuishoort op het platform
     

En los van al deze regeltjes….STAY WILD!

bottom of page