top of page

Maak dat ge buiten zijt!

REWILD

FAQ

  • Hoe krijg ik contact met een partner of organisatie
    Op de partnerpagina kan je contact opnemen met de betreffende organisatie. Dit is een vrijblijvend verzoek en je kan hier een bericht meesturen. Er wordt automatisch een chat geopend waar jullie een conversatie met elkaar aan kunnen gaan. Het is voor het afronden van de betaling niet toegestaan om telefoonnummers of andere communicatiegegevens buiten het platform om te versturen. Zodra de boeking geacepteerd is, ontvang je het telefoonnummer en de exacte adresdetails van de organisatie.
  • Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?
    We nemen jouw privacy en persoonsgegevens zeer serieus. Lees in onze algemene voorwaarden en ons privacy en cookie beleid hoe we met jouw persoonsgegevens omgaan.
  • Hoe annuleer ik een boeking?
    Soms komt het voor dat je de betaalde boeking toch moet annuleren. Wij begrijpen dat dit kan gebeuren. Het terugbetalen van boekingen verloopt altijd via REWILD. Graag leggen wij onze drie procedures hieronder uit: Annuleren binnen de vooropgestelde termijn (dit wordt vastgelegd door de organisatie): hierbij wordt het bedrag van de reservering teruggeboekt (min service- en administratiekosten). Annuleren na de vooropgestelde termijn: Mocht je besluiten de betaalde boeking te annuleren, dienen de organisatie en de boeker samen overeen te stemmen of je je geld terugkrijgt. De organisatie heeft het geld al op zijn/haar rekening staan, wat nu? Het kan voorkomen dat, bijvoorbeeld door miscommunicatie, de boeker niet is komen opdagen en graag een terugbetaling ontvangt. Neem, wanneer dit het geval is, contact op met de betreffende organisatie om mogelijke oplossingen te bespreken. Komen jullie samen niet tot een overeenkomst? Mail naar info@rewild.be en wij helpen je graag.
  • Hoe verander ik mijn wachtwoord?
    Wil je jouw wachtwoord veranderen? Ga naar je account toe en verander je wachtwoord. Ben je je wachtwoord vergeten? We sturen je een link per mail om alsnog te kunnen inloggen.
  • Hoeveel servicekosten worden er aangerekend?
    REWILD rekent een vast bedrag van €5 voor boekingen op ons platform. Deze kosten worden doorberekend aan de bezoeker bij het boeken. Door deze kosten in rekening te brengen kunnen wij ons platform up-to-date houden en ondersteuning bieden aan onze partners en Wild Things.
  • Hoe verwijder ik mijn account?
    Ben je niet meer van plan om te boeken via REWILD? Wat jammer! Kunnen we je misschien ergens mee helpen? Je kan een mailtje sturen naar info@rewild.be Als je toch het platform wil verlaten, kan dit via jouw account. Daar is de mogelijkheid om jouw account te verwijderen. Dit kan niet als je nog boekingsverzoekingen of reserveringen open hebt staan.
  • Wat is REWILD en waarvoor staat het?
    Wij promoten de buitenlucht en gooien iedereen buiten! Met REWILD willen we mensen enthousiasmeren om naar buiten te gaan, om de waarden van de natuur écht te beleven, om de positieve invloed die het heeft op ons algemeen welzijn zélf te ontdekken.
  • Waar kan ik een overzicht vinden van alle activiteiten die plaatsvinden?
    Je kan een overzicht van alle activiteiten vinden op onze website (rewild.be) in de agenda en op ons boekingsplatform. Hier kan je je dan ook meteen inschrijven.
  • Wat moet ik meenemen/aandoen voor x bepaalde activiteit?
    Dat wordt op tijd gecommuniceerd, hangt wat van de activiteit af. Je properste en chicste kleren zou ik al zeker niet aandoen. Best doe je kleren aan die vuil mogen worden.
  • Hoe weet ik of ik betaald hebt en mijn boeking in orde is?
    Wanneer je betaald hebt krijg je een bevestigingsmail. Zo weet je dat je betaling in orde is en je ingeschreven bent voor de activiteit.
  • Waar kan ik een review achterlaten?
    Enkel deelnemers aan een activiteit bij één van onze partners kunnen een review achterlaten. Drie dagen na de activiteit ontvang je van ons een mail en de mogelijkheid om je review achter te laten.
  • Zijn huisdieren toegelaten op x bepaalde activiteit?
    Dat gaat van de activiteit afhangen of er huisdieren toegestaan zijn of niet. Ben je niet zeker stuur dan een mailtje.
  • Is er een WC voorzien (voor x bepaalde activiteit)?
    Dat is afhankelijk van de activiteit. De organisatie zelf bezorgt je na je boeking alle praktische informatie.
  • Is er eten voorzien of moet ik dat zelf meenemen (voor x bepaalde activiteit)?
    Eten moet je zelf voorzien tenzij vermeld in de activiteit.
  • Hoe intensief is de activiteit?
    Dat gaat afhangen van de activiteit. De ene is wat intensiever dan de andere maar veel conditie heb je niet nodig. Er is voor ieder wat wils.
  • Ben ik verzekerd?
    De organisatie zelf bezorgt je na je boeking alle praktische informatie.
  • Waar kan ik jullie contactgegevens vinden?
    Je kan ons contacteren via Instagram (rewild.be), facebook of LinkedIn of een mailtje sturen naar info@rewild.be. Deze gegevens vind je ook altijd terug op de website bij contact.
  • Hoe zit het als er last minute iemand afvalt?
    Als er last minute iemand zou afvallen neem je best contact op met de organisatie.
  • Wat als ik na de boeking nog iemand last minute wil meenemen?
    Als je last minute nog iemand wilt meenemen schrijf je deze persoon best in via het boekingsplatform. Zijn de inschrijvingen al gesloten? Dan neem je best contact op met de organisatie.
  • Doen jullie ook (buitenlandse) reizen?
    Jazeker, via onze partners (rewild.nl en sisutrek) hebben wij ook buitenlandse reizen. Neem zeker eens een kijkje.
  • Wat voor activiteiten organiseren jullie/hebben jullie te bieden?
    Wij hebben een breed aanbod van activiteiten: overnachtingen, trektochten, bushcraft, wildpluk, workshops buiten, coachings, lezingen, natuurbeleving voor kinderen en gezinnen, trainingen…
  • Heb ik een bepaalde kennis/ervaring nodig voor deze activiteit?
    Je hebt helemaal geen kennis nodig. Alles wordt tijdens de workshops uitgelegd hoe het werkt en wat je moet doen, geen kennis vereist dus. Je leert alles ter plekke.
  • Wordt de activiteit afgelast bij regenweer/extreme hitte?
    Gaat wat van de activiteit zelf afhangen of deze door kan gaan of niet. Maar zoals ze wel eens zeggen, er bestaat geen slecht weer, enkel slechte kledij. Moest er een activiteit niet door gaan wordt het wel op tijd gecommuniceerd.
  • Voor welke leeftijden is dit bedoeld? / Is er een minimum of maximum leeftijd?
    Er staat geen minimum of maximum leeftijd op de activiteiten. Er zijn voor alle leeftijden wel iets te beleven. Op natuur staat geen leeftijd ;)
  • Hoe/waar kan ik partner worden?
    Je kan partner worden door het aanvraagformulier op onze website in te vullen. Wij bekijken het en nemen contact met je op voor verdere besprekingen.
  • Wat houdt een partnerschap in? / Wat wordt er verwacht van mij?
    Je vindt alle informatie op onze partnerpagina. Wel is het voor ons belangrijk dat je activiteiten aanbiedt die rond natuurbeleving draaien en ook met aandacht en zorg voor onze natuur.
  • Voor hoelang is een zo partnerschip/contract?
    Voor altijd ;-). Tenzij je je activiteiten stopzet of liever niet meer op ons boekingsplatform staat, neem dan contact met ons op via info@rewild.be.
  • Zijn er kosten aan verbonden bij het verbreken van een contract?
    Indien je graag wilt stoppen laat je ons dat weten via info@rewild.be. We hanteren een opzegtermijn van 30 dagen. Er zijn dan geen kosten verbonden aan het verbreken van het contract behalve de commissie voor alle boekingen die nog lopende zijn via ons platform.
  • Wat zijn jullie verwachtingen van mij als partner?
    Iedereen naar buiten sjotten uiteraard ;-). Alle informatie over 'partner worden 'vind je op onze partnerpagina
  • Hoe waarborgen jullie de kwaliteit van de activiteiten op de website van REWILD?
    Elke aanvraag wordt persoonlijk door ons nagekeken en goedgekeurd. Belangrijk is dat het om activiteiten gaat die over natuurbeleving gaan én onze natuur geen schade berokkenen. Verder werken we ook met een review-systeem waarbij deelnemers na afloop van een activiteit een review achterlaat. Zien we dat de kwaliteit niet gewaarborgd blijft, dan kunnen we de organisatie verwijderen op het boekingsplatform.
  • Kan ik ook adverteren op jullie website?
    Dat kan zeker! We voorzien advertentie ruimte op onze homepage voor producten (dus geen activiteiten). Ben je dus een outdoormerk en wil je graag je producten bij het juiste publiek krijgen, dan kan dat hier. Wil je een specifieke activiteit of event in de kijker zetten, dan kan dat in de banner op onze buitenagenda. Je staat dan bovenaan zichtbaar. Voor tarieven en praktische info: mail naar sarah@rewild.be.
  • Hoe communiceer ik met mijn deelnemers?
    Van zodra de betaling en dus de boeking in orde is kan je in je account bij boekingen alle nodige gegevens vinden van elke deelnemer. Vanaf dan kan je dus zelf contact opnemen en je deelnemers op de hoogte brengen van alle praktische zaken.
  • Wanneer krijg ik mijn boekingsinkomsten?
    Ongeveer een week na elke activiteit krijg je betaald voor elke boeking (10% commissie wordt hier automatisch van afgetrokken).
  • Kan ik bellen met mijn gasten/deelnemers?
    Van zodra de betaling en dus de boeking in orde is kan je in je account bij boekingen alle nodige gegevens vinden van elke deelnemer. Vanaf dan kan je dus zelf contact opnemen en je deelnemers op de hoogte brengen van alle praktische zaken.
  • Wat als ik een activiteit wil annuleren?
    Je kan je eigen activiteiten ook annuleren in je account. Deelnemers krijgen dan automatisch een annulatiemail via ons platform.

Van postduif tot rookpluim

Of gewoon een mailtje sturen kan ook.

bottom of page