top of page

Maak dat ge buiten zijt!

REWILD

FAQ

  • Hoe krijg ik contact met een partner of organisatie
    Om contact met een verhuurder te kunnen krijgen moet je een boekingsverzoek versturen. Dit is een vrijblijvend verzoek en je kan hier een bericht meesturen. Er wordt automatisch een chat geopend waar jullie een conversatie met elkaar aan kunnen gaan. Het is voor het afronden van de betaling niet toegestaan om telefoonnummers of andere communicatiegegevens buiten het platform om te versturen. Zodra de boeking geacepteerd is, ontvang je het telefoonnummer en de exacte adresdetails van de verhuurder.
  • Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?
    We nemen jouw privacy en persoonsgegevens zeer serieus. Lees in onze algemene voorwaarden en ons privacy en cookie beleid hoe we met jouw persoonsgegevens omgaan.
  • Hoe annuleer ik een boeking?
    Soms komt het voor dat je de betaalde boeking toch moet annuleren. Wij begrijpen dat dit kan gebeuren. Het terugbetalen van boekingen verloopt altijd via REWILD. Graag leggen wij onze drie procedures hieronder uit: Annuleren buiten 30 dagen voor aankomst Een betaalde boeking kan tot 30 dagen voor de aankomstdatum worden geannuleerd, hierbij wordt het bedrag van de reservering teruggeboekt (min commissie- en administratiekosten). Annuleren tot 30 dagen voor aankomst Mocht de gast binnen 30 dagen voor de aankomstdatum besluiten de betaalde boeking te annuleren, dienen de organisatie en de boeker samen overeen te stemmen of je je geld terugkrijgt. Wanneer deze overeenstemming is gemaakt kan de organisatie contact opnemen met REWILD via info@rewild.be De organisatie heeft het geld al op zijn/haar rekening staan, wat nu? De boeker ontvangt het geld wanneer de aankomstdatum verstreken is. Het kan voorkomen dat, bijvoorbeeld door miscommunicatie, de boeker niet is komen opdagen en graag een terugbetaling ontvangt. Neem, wanneer dit het geval is, contact op met REWILD via Info@rewild.be om mogelijke oplossingen te bespreken. Komen jullie samen niet tot een overeenkomst? Mail naar info@rewild.be en wij helpen je graag.
  • Hoe verander ik mijn wachtwoord?
    Wil je jouw wachtwoord veranderen? Ga naar je account toe en verander je wachtwoord. Ben je je wachtwoord vergeten? We sturen je een link per mail om alsnog te kunnen inloggen. Dat kan je doen via deze pagina.
  • Hoeveel servicekosten worden er aangerekend?
    REWILD rekent een vast bedrag van €5 voor boekingen goedkoper dan €25. Voor boekingen van meer dan €25 rekenen we €4 + 13% commissie. Deze kosten worden doorberekend aan de gast bij het boeken. Door deze kosten in rekening te brengen kunnen wij ons platform up-to-date houden en ondersteuning bieden aan onze hosts en gasten
  • Hoe verwijder ik mijn account?
    Ben je niet meer van plan om te boeken via REWILD? Wat jammer! Kunnen we je misschien ergens mee helpen? Je kan een mailtje sturen naar info@rewild.be Als je toch het platform wil verlaten, kan dit via jouw account. Daar is de mogelijkheid om jouw account te verwijderen. Dit kan niet als je nog boekingsverzoekingen of reserveringen open hebt staan.
  • Wat is REWILD en waarvoor staat het?
    Wij promoten de buitenlucht en gooien iedereen buiten! Met REWILD willen we mensen enthousiasmeren om naar buiten te gaan, om de waarden van de natuur écht te beleven, om de positieve invloed die het heeft op ons algemeen welzijn zélf te ontdekken.
  • Waar kan ik een overzicht vinden van alle activiteiten die plaatsvinden?
    Je kan een overzicht van alle activiteiten vinden op onze website (rewild.be) in de agenda en op ons boekingsplatform. Hier kan je je dan ook meteen inschrijven.
  • Wat moet ik meenemen/aandoen voor x bepaalde activiteit?
    Dat wordt op tijd gecommuniceerd, hangt wat van de activiteit af. Je properste en chicste kleren zou ik al zeker niet aandoen. Best doe je kleren aan die vuil mogen worden.
  • Hoe weet ik of ik betaald hebt en mijn boeking in orde is?
    Wanneer je betaald hebt krijg je een bevestigingsmail. Zo weet je dat je betaling in orde is en je ingeschreven bent voor de activiteit.
  • Waar kan ik een review achterlaten?
    Op de website kan je bij de activiteit zelf een review achterlaten. Zo kunnen zowel wij als andere mensen deze lezen.
  • Zijn huisdieren toegelaten op x bepaalde activiteit?
    Dat gaat van de activiteit afhangen of er huisdieren toegestaan zijn of niet. Ben je niet zeker stuur dan een mailtje.
  • Is er een WC voorzien (voor x bepaalde activiteit)?
    Er is altijd een WC voorzien.
  • Is er eten voorzien of moet ik dat zelf meenemen (voor x bepaalde activiteit)?
    Eten moet je zelf voorzien tenzij vermeld in de activiteit.
  • Hoe intensief is de activiteit?
    Dat gaat afhangen van de activiteit. De ene is wat intensiever dan de andere maar veel conditie heb je niet nodig. Er is voor ieder wat wils.
  • Ben ik verzekerd?
    Antwoord...
  • Waar kan ik jullie contactgegevens vinden?
    Je kan ons contacteren via Instagram (rewild.be), facebook of LinkedIn of een mailtje sturen naar info@rewild.be. Deze gegevens vind je ook altijd terug op de website bij contact.
  • Hoe zit het als er last minute iemand afvalt?
    Als er last minute iemand zou afvallen laat je dat gewoon eventjes weten.
  • Wat als ik na de boeking nog iemand last minute wil meenemen?
    Als je last minute nog iemand wilt meenemen ga je moeten zien of er nog plaats is of en anders stuur je een mailtje of het nog mogelijk is.
  • Doen jullie ook (buitenlandse) reizen?
    Jazeker, via onze partners (rewild.nl en sisutrek) hebben wij ook buitenlandse reizen. Neem zeker eens een kijkje.
  • Wat voor activiteiten organiseren jullie/hebben jullie te bieden?
    Wij hebben een breed aanbod van activiteiten: overnachtingen, trektochten, bushcraft, wildpluk, workshops buiten, coachings, lezingen, natuurbeleving voor kinderen en gezinnen, trainingen…
  • Heb ik een bepaalde kennis/ervaring nodig voor deze activiteit?
    Je hebt helemaal geen kennis nodig. Alles wordt tijdens de workshops uitgelegd hoe het werkt en wat je moet doen, geen kennis vereist dus. Je leert alles ter plekke.
  • Wordt de activiteit afgelast bij regenweer/extreme hitte?
    Gaat wat van de activiteit zelf afhangen of deze door kan gaan of niet. Maar zoals ze wel eens zeggen, er bestaat geen slecht weer, enkel slechte kledij. Moest er een activiteit niet door gaan wordt het wel op tijd gecommuniceerd.
  • Voor welke leeftijden is dit bedoeld? / Is er een minimum of maximum leeftijd?
    Er staat geen minimum of maximum leeftijd op de activiteiten. Er zijn voor alle leeftijden wel iets te beleven. Op natuur staat geen leeftijd ;)
  • Wat mag ik van jullie verwachten als partner?
    Antwoord...
  • Hoe/waar kan ik partner worden?
    Je kan partner worden door het aanvraagformulier op onze website (rewild.be) in te vullen. Wij bekijken het en nemen contact met u op voor verdere besprekingen.
  • Wat houdt een partnerschap in? / Wat wordt er verwacht van mij?
    Antwoord...
  • Voor hoelang is een zo partnerschip/contract?
    Antwoord...
  • Zijn er kosten aan verbonden bij het verbreken van een contract?
    Antwoord...
  • Wat zijn jullie verwachtingen van mij als partner?
    Je kan je gratis aanmelden op rewild.be, je eigen pagina aanmaken en beheren én jouw activiteiten toevoegen. Je ontvang boekingen voor jouw activiteiten en volg je activiteiten op via ons boekingsplatform.
  • Hoe waarborgen jullie de kwaliteit van de activiteiten op de website van REWILD?
    Antwoord...
  • Kan ik ook adverteren op jullie website?
    Antwoord...
  • Hoe communiceer ik met mijn gasten?
    Antwoord...
  • Wanneer krijg ik mijn boekingsinkomsten?
    Ongeveer een week na elke activiteit krijg je betaald voor elke boeking (10% commissie wordt hier automatisch van afgetrokken).
  • Kan ik bellen met mijn gasten/deelnemers?
    Antwoord...
  • Wat als ik een activiteit wil annuleren?
    Antwoord...

Van postduif tot rookpluim

Of gewoon een mailtje sturen kan ook.

bottom of page